Subliminal İngilizce Eğitim Seti İndir - BayBilgisiz

Latest

BANNER 728X90

17 Eylül 2019 Salı

Subliminal İngilizce Eğitim Seti İndir

Subliminal İngilizce Eğitim Seti, bu İngilizce Eğitim Setinde İngilizce Dilini uygulamalı adımlarla öğrenmeye hazır olun. Ücretsiz bir şekilde indirerek sahip olabileceğiniz bu setle adım adım derslere başlayarak öğrenme sürecinizi ilerletmeye çalışacaksınız. Her şey tamamen sizin elinizde! 1.günden itibaren 1.derse başlayacak, 2.gün 1 ve 2. dersi tekrar edecek, 3.gün 1, 2 ve 3.dersi tekrar edecek, 4.gün 1, 2, 3, 4.dersi tekrar edecek ve aynı şekilde diğer günleri bu ders sırası boyunca takip ederek hem öğrenme sürecinizi hızlandıracak hem de akılda kalıcı olmasını sağlayabileceksiniz.

https://drive.google.com/file/d/1aIQ4CoUO1CeZ6Z4eJBG6nsfKzHDlzv7W/view

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder